Měny e-shopu

V rámci e-shopu (prodejního modulu Miowebu) je možné využívat několik různých měn. V této nápovědě si ukážeme, jakým způsobem je možné měny přidat, co vše je možné u měny evidovat, jak nastavit měnu jako výchozí, případně jak měny upravovat a mazat.

Přejděte do Nastavení > Prodej.

V levém menu vyberte možnost Nastavení > Měny.

Jak přidat měnu

V pravém horním menu klikněte na tlačítko Přidat měnu.

Nyní zvolte, jakou měnu chcete přidat. U této měny vyplňte údaje o bankovním účtu a zvolte, zda se má u této měny zaokrouhlovat celková cena objednávky a jakým způsobem. 

Jakmile máte tyto údaje vyplněné, klikněte na tlačítko Vytvořit.

info

V rámci e-shopu je aktuálně možné přidat pouze měny CZK, EUR, PLN, USD, RUB a GBP.

Jak editovat měnu

V seznamu měn klikněte na název dané měny.
Nyní jste v její editaci, kde můžete upravit údaje o bankovním účtu a zaokrouhlení.

V pravém sloupci najdete možnost nastavení kurzu. Ve výchozím nastavení se kurz načítá podle kurzu ČNB. Pokud zatrhnete možnost Nastavit fixní směnný kurz, bude se kurz ČNB ignorovat a pro přepočet se bude brát v potaz ručně nastavený kurz.

Jak smazat měnu

V seznamu měn klikněte v sloupečku Akce na ikonku tří teček a vyberte možnost Smazat.

Jak nastavit měnu jako výchozí

V seznamu měn se u výchozí měny zobrazuje zelené kolečko s fajfkou

Pokud chcete jako výchozí měnu nastavit jinou měnu, najeďte u této měny na ikonku křížku ve sloupečku Výchozí a kliknutím nastavení potvrďte.

info

V e-shopu se vždy zobrazí při první návštěvě měna, která odpovídá výchozímu státu. Pokud byste však měli nastavenou výchozí zemi Slovensko, ale neměli v seznamu měn přidanou měnu EUR (měna výchozího státu), bude se brát jako výchozí měna ta, která je nastavená v tomto seznamu.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás