Měny e-shopu
V rámci e-shopu (prodejního modulu Miowebu) je možné využívat několik různých měn. V této nápovědě si ukážeme, jakým způsobem je možné měny přidat, co vše je možné u měny evidovat, jak nastavit měnu jako výchozí, případně jak měny upravovat a mazat.
Přejděte do Nastavení > Prodej.
V levém menu vyberte možnost Nastavení > Měny.
Jak přidat měnu
V pravém horním menu klikněte na tlačítko Přidat měnu.
Nyní zvolte, jakou měnu chcete přidat. U této měny vyplňte údaje o bankovním účtu a zvolte, zda se má u této měny zaokrouhlovat celková cena objednávky a jakým způsobem.
Jakmile máte tyto údaje vyplněné, klikněte na tlačítko Vytvořit.
info
V rámci e-shopu je aktuálně možné přidat pouze měny CZK, EUR, PLN, USD, RUB a GBP.
Jak editovat měnu
V seznamu měn klikněte na název dané měny.
Nyní jste v její editaci, kde můžete upravit údaje o bankovním účtu a zaokrouhlení.
V pravém sloupci najdete možnost nastavení kurzu. Ve výchozím nastavení se kurz načítá podle kurzu ČNB. Pokud zatrhnete možnost Nastavit fixní směnný kurz, bude se kurz ČNB ignorovat a pro přepočet se bude brát v potaz ručně nastavený kurz.
Jak smazat měnu
V seznamu měn klikněte v sloupečku Akce na ikonku tří teček a vyberte možnost Smazat.
Jak nastavit měnu jako výchozí
V seznamu měn se u výchozí měny zobrazuje zelené kolečko s fajfkou.
Pokud chcete jako výchozí měnu nastavit jinou měnu, najeďte u této měny na ikonku křížku ve sloupečku Výchozí a kliknutím nastavení potvrďte.
info
V e-shopu se vždy zobrazí při první návštěvě měna, která odpovídá výchozímu státu. Pokud byste však měli nastavenou výchozí zemi Slovensko, ale neměli v seznamu měn přidanou měnu EUR (měna výchozího státu), bude se brát jako výchozí měna ta, která je nastavená v tomto seznamu.