Kategorie v prodejním modulu (e-shopu)

S kategoriemi jste se již určitě na e-shopech setkali. Slouží k tomu, abyste své produkty mohli roztřídit a to ať už podle typu produktů, cílové skupiny zákazníků, nebo jakéhokoliv jiného parametru vhodného pro vaše podnikání. Návštěvník vašeho webu má díky nim možnost zvolit si konkrétní kategorii, která ho zajímá, a zobrazí si tak pouze ty produkty, které do ní spadají. 

Jak vytvořit kategorie

V Mioweb editoru přejděte do Nastavení > Prodej > Kategorie.

Ve výchozím nastavení není vytvořená žádná kategorie. Pro vytvoření své první kategorie klikněte na modré tlačítko Přidat kategorii v pravém horním rohu.

U kategorie můžete nastavit její název, nadřazenou kategorii, viditelnost a náhledový obrázek.

Po vytvoření se kategorie zobrazí v seznamu vytvořených kategorií. 

Nově vytvořenou kategorii je možné upravit, zobrazit stránku (zobrazí stránku s výpisem všech produktů zařazených do této kategorie) nebo smazat.

Pozor

Zařazené podkategorie se v současné chvíli ve výpisu kategorií na webu nezobrazují. Zákazníky lze na jejich samostatné stránky směrovat pouze pomocí přímých odkazů.

Jak do kategorie přiřadit produkt

Otevřete si editaci produktu přes Nastavení > Prodej > Produkty > Upravit. Do editace se rovněž dostanete tak, že kliknete v prvním sloupečku na název daného produktu.

V editaci produktu v pravém sloupci naleznete oddíl Kategorie, kde zatrhněte ty kategorie, do kterých chcete produkt zařadit. Nastavení nezapomeňte potvrdit tlačítkem Uložit.

Využití kategorií v Miowebu

Vytvořené kategorie první úrovně se automaticky zobrazí vedle vyhledávacího pole na úvodní stránce výpisu produktů.

Kategorie lze rovněž zobrazit v rámci elementu Kategorie Eshopu.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás