Cesta zákazníka - vstupní stránka

Vstupní stránka, nebo někdy se jí také říká přistávací stránka, landing page, squeeze page apod., je první stránka vaší cesty zákazníka, na kterou se potenciální zákazník dostane.
Tato stránka slouží k tomu, abyste od návštěvníka získali kontakt výměnou za nějakou hodnotu (např. e-book, video, první lekci atd.). Na vstupní stránce tedy nesmí chybět formulář pro sběr kontaktů a popis užitku, který návštěvník za svůj kontakt získá.

INFO

Vstupní stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (viz odkaz).

Jak vytvořit novou vstupní stránku

Vstupní stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku

V prvním kroku doporučujeme využít šablon ze sekce Vstupní. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.

V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko  Vytvořit stránku.

Co nesmí na vstupní stránce chybět

Myslete na to, že vstupní stránka je první a zároveň může být i poslední kontakt s návštěvníkem vašeho webu. Máte pouze několik vteřin, než se návštěvník rozhodne, zda na stránce setrvá déle, nebo stránku opustí. Stránka by tedy měla jasně, stručně a srozumitelně sdělovat přínos pro návštěvníka, případně obsahovat obrázek nabízeného produktu / protihodnoty a především nesmí chybět formulář pro vyplnění kontaktních údajů (nejčastěji e-mailové adresy).

Jak přiřadit vstupní stránku do cesty zákazníka

Přejděte do  Nastavení > Cesty zákazníka.

Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit vstupní stránku.

Vlevo nahoře klikněte na tlačítko Upravit.

Najeďte myší na Vstupní stránka a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).

V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.

A/B testování úspěšnosti vstupních stránek

A/B testování slouží k optimalizaci a vylepšování prodejního procesu celé cesty zákazníka. Jinými slovy, díky testování můžete zjistit, zda návštěvníci webu lépe reagují např. na zelenou nebo modrou barvu, na jeden nebo druhý obrázek apod. Podrobné informace o A/B testování, jeho nastavení a vyhodnocování naleznete na této stránce - Cesta zákazníka - A/B testování.

POZNÁMKA

A/B testování je pokročilá funkce a proto nedoporučujeme se jí zabývat v samotných začátcích tvorby cesty zákazníka.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás