Nastavení Zásilkovny v e-shopu
Službu Zásilkovna využijete tehdy, pokud chcete vašim zákazníkům umožnit osobní odběr zboží co nejblíže místu jejich bydliště. Abyste vy i vaši zákazníci mohli tuto službu využívat, je potřeba ji nejdříve nastavit.
Registrace do služby Zásilkovna
Nejdříve si vytvořte účet u Zásilkovny. Registraci a podmínky naleznete zde.
Po vyplnění všech nezbytných údajů a odeslání registrace vám Zásilkovna do 3 dnů schválí účet, pomocí kterého můžete provádět všechny operace se zásilkami.
upozornění
Před pokračováním na další kroky nastavení důkladně zkontrolujte, že máte v Zásilkovně správně vyplněny všechny požadované údaje jako jsou odesilatelé, fakturační adresy apod. Bez správného nastavení účtu v Zásilkovně nebude služba fungovat!
Propojení s Miowebem
Co je potřeba získat od Zásilkovny
Nyní je potřeba získat ze Zásilkovny údaje pro propojení. Budete tedy potřebovat API klíč a API heslo. Oboje zobrazíte v Zásilkovně tak, že kliknete vpravo nahoře na vaše uživatelské jméno. API klíč i heslo se pak zobrazí v pravé části viz obrázek níže.
Dále potřebujete znát označení odesílatele, které jste si nastavili v sekci Informace o uživateli > Odesílatelé.
Kam vložit údaje v Miowebu
Nyní přejděte do Miowebu na záložku Nastavení > Propojení aplikací.
Ze zobrazených možností vyberte Zásilkovna.
Zde vyplňte hodnoty pro propojení. Následně nastavení uložte a zkontrolujte, zda je propojení v pořádku, tedy zda nad nastavením svítí zeleně Připojeno.
Tímto je propojení vytvořeno a můžete pokračovat k nastavení nového způsobu dopravy v e-shopu.
poznámka
Pokud jste změny uložili a stav spojení svítí červeně - Nepřipojeno, je potřeba se vrátit do nastavení Zásilkovny a doplnit chybějící údaje.
Nastavení dopravy přes Zásilkovnu
Návod na přidání nové dopravy do e-shopu najdete zde.
Jako typ dopravy můžete vybrat Zásilkovna (výdejní místa) nebo Zásilkovna (osobní dopravci). Tímto je nastavení hotovo a můžete začít Zásilkovnu ve svém e-shopu používat. Vaši zákazníci od teď uvidí při výběru dopravy novou volbu - Zásilkovna.
PŘED SPUŠTĚNÍM
Dříve, než upozorníte vaše zákazníky na novou možnost dopravy, doporučujeme provést zkušební objednávku a vyzkoušet všechna možná nastavení a volby, které budou mít vaši zákazníci k dispozici.
Zpracování objednávky
Jakmile zákazník provede ve vašem obchodě objednávku s výběrem doručení přes Zásilkovnu, je potřeba tuto objednávku do Zásilkovny předat. Objednávku najdete v Nastavení > Prodej > Objednávky.
Zde si stačí objednávku rozkliknout a stisknout Vytvořit zásilku viz. obrázek níže. Tato funkce vytvoří zásilku v Zásilkovně se všemi potřebnými údaji a tu potom lze přímo v Zásilkovně administrovat a dále s ní pracovat.
Tisk štítku
Dále je zde možnost tisknout štítky s čárovým kódem pro doručení. Tato možnost se zobrazí po úspěšném vytvoření zásilky viz. předchozí krok, případně je možné štítek tisknout přímo ve vašem účtu u Zásilkovny.