Zboží.cz - import produktů a měření konverzí

Zboží.cz je portál, který slouží k zobrazení a prodeji vašich produktů. Pokud chcete importovat svoji nabídku produktů na Zboží.cz, postupujte podle tohoto návodu. V registračním formuláři uveďte do pole URL obchodu adresu úvodní stránky svého e-shopu a do pole URL feed zadejte adresu feedu pro Zboží.cz. 

Adresu feedu najdete v Miowebu v Nastavení > Prodej > Nastavení > Srovnávače cen > Zboží.cz.

UPOZORNĚNÍ

Propojení se Zboží.cz je možné využít pouze v případě, že Váš web obsahuje modul Prodej (dříve modul e‑shop). Pokud tento modul web neobsahuje, v propojení aplikací se možnost Zboží.cz nezobrazí a je potřeba změnit tarif webu.

Měření konverzí

Na Zboží.cz můžete zobrazení/prodej zboží podpořit PPC (Pay per Click) reklamou. To znamená, že si zaplatíte za lepší pozici ve vyhledávání. Abyste měli vynaložené zdroje lépe pod kontrolou, obsahuje administrace Zboží.cz i nástroje pro analytiku a měření konverzí. U Miowebu je možné využít standardního měření konverzí (Omezené nepodporujeme).

Standardní měření konverzí

S tímto měřením získáte v rámci propojení tyto výhody:

  • Přehledně uvidíte počty objednávek.
  • Určíte celkovou hodnotu objednávek.
  • Spočítáte si podíl nákladů na obratu (PNO).

Nastavení propojení se Zboží.cz

Přihlaste se do administrace Zboží.cz.

Tam přejděte do  Správa provozovny > Měření konverzí > Tajný klíč a ID provozovny. Ještě před tím, než se vám oba údaje zobrazí, musíte vyplnit adresu provozovny a také souhlasit se smluvními podmínkami a dohodou o ochraně osobních údajů. Nakonec klikněte na tlačítko Odeslat (obrázek níže).

Po odeslání se objeví  ID provozovny a Tajný klíč. Údaje zkopírujte. 

Přejděte do Miowebu do  Nastavení > Propojení aplikací.

Zde vyberte možnost Zboží.cz.

Zkopírované údaje vložte v záložce Konverze a potvrďte tlačítkem Uložit.

Nyní se vraťte do administrace Zboží.cz. Pro dokončení klikněte na tlačítko Zapnout měření konverzí (obrázek níže).

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás