Stavy objednávek a navazující akce

U objednávek v rámci prodejního modulu Miowebu se pracuje s několika stavy, na které navazují různé akce. V této nápovědě si jednotlivé stavy popíšeme a ukážeme si, co od nich očekávat. 

Nevyřízená

Jedná se o novou objednávku, kterou je potřeba zpracovat. Zákazníkovi automaticky odchází e-mail s informací o přijetí objednávky (pokud fakturujete přes FAPI, lze tento e-mail v Miowebu vypnout a odesílat ho pouze prostřednictvím FAPI).

Tento stav je v přehledu objednávek označen žlutou barvou.

Vyřizuje se

Označuje stav, kdy objednávku někdo z administrátorů webu zpracovává. Obvykle v tomto stavu dochází k přípravě a balení objednávky před odesláním. Jedná se o stav, který je důležitý pro přehled administrátora o nových a již zpracovávaných objednávkách. V tomto stavu se zákazníkovi žádný e-mail neodesílá.

Tento stav je v přehledu objednávek označen modrou barvou.

Vyřízená

Pokud objednávka obsahuje alespoň jeden fyzický produkt, je možné v rámci přepnutí do tohoto stavu zvolit, zda bude zákazníkovi odeslán e-mail o odeslání objednávky (vlastní doručení / Zásilkovna), případně výzva k vyzvednutí zboží (osobní odběr). Pokud objednávka fyzický produkt neobsahuje, tato možnost se zde nenabízí.

Pokud zákazník objednal elektronický produkt a zaplatil ho přes platební bránu, produkt se ihned odeslal (pokud se jedná o e-book apod.) a stav objednávky se automaticky změnil do stavu Vyřízená bez nutnosti další akce od administrátora.

Tento stav je v přehledu objednávek označen zelenou barvou.

Stornovaná

Do tohoto stavu přepíná objednávku administrátor v případě, že zákazník např. objednávku neuhradil, nebo nepřevzal zboží, apod. Tedy v případě, kdy nedojde ke kompletnímu dokončení obchodu mezi prodávajícím a kupujícím. V tomto stavu se zákazníkovi žádný  e-mail automaticky neodesílá.

Tento stav je v přehledu objednávek označen červenou barvou.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás