Transakční e-maily

Transakční e-mail je automatizovaná e-mailová zpráva, která se okamžitě odesílá v reakci na určitou transakci uživatele, jako je nákup, registrace, resetování hesla nebo potvrzení objednávky. Tyto e-maily mají za úkol potvrdit uživateli, že jeho požadavek byl přijat a zpracován, a poskytnout mu relevantní informace o jeho transakci.

E-maily odeslané transakčně mají oproti běžným e-mailům téměř stoprocentní doručitelnost.

Podmínky pro transakční e-mailing

Nastavení DNS záznamů

Aby bylo možné z webu odesílat e-maily transakčně, musí být u dané domény nastaveny následující DNS záznamy.

Povinné DNS záznamy

Typ Název Hodnota
TXT vasedomena.cz v=spf1 a include:spf.mioweb.cz include:spf.smartemailing.cz ~all
TXT _dmarc.vasedomena.cz v=DMARC1; p=none; fo=1
CNAME sekt1._domainkey.vasedomena.cz tdkim.smartemailing.cz
CNAME se-transactional.vasedomena.cz se-transactional-0001.cz

Doporučené DNS záznamy

Typ Název Hodnota
CNAME mioweb._domainkey.vasedomena.cz dkim.mioweb.cz
CNAME sek1._domainkey.vasedomena.cz dkim.smartemailing.cz
CNAME email-click.vasedomena.cz cname-smartemailing.cz

Nastavení doménových odesílacích adres

Aby bylo možné odesílat e-maily z níže zmíněných lokací transakčně, je potřeba mít u webu nastaveny doménové e-mailové adresy, ze kterých se budou zprávy odesílat. Konkrétně se jedná o následující lokace:

  • Nastavení > Web > Administrátorský e-mail
  • Nastavení > Prodej > E-mailová adresa pro odpovědi zákazníků / E-mailová adresa odesílatele

info

Doménová e-mailová adresa je adresa, u které část za zavináčem odpovídá doméně webu. Pokud tedy budete provozovat web na doméně vasedomena.cz, bude doménová e-mailová adresa definována jako cokoliv@vasedomena.cz. Pokud je web provozován na subdoméně, musí i část e-mailové adresy za zavináčem odpovídat subdoméně.

Seznam transakčně odesílaných e-mailů

Web: 

  • kontaktní formulář
  • formulář odesílaný na e-mail
Prodejní modul:
  • odeslání faktury
  • nová objednávka (zákazníkovi + adminovi)
  • automatizace (vlastní e-maily)
  • neúspěšně platba
Členské sekce:
  • při importu členů
  • přidání nového člena (e-mail danému členovi)
  • selhaná notifikace
  • oznámení o registraci nového člena (e-mail administrátorovi)
Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás