Nechodí mi zprávy z webového formuláře

Jestliže Vám nechodí zprávy z webového formuláře, je několik možností, co můžete udělat pro nápravu tohoto stavu.

KROK 1: Zkontrolujte, že máte web aktualizovaný

Nezbytným předpokladem pro zdárné řešení jakéhokoliv technického úskalí na vašem webu je mít nainstalovanou nejnovější šablonu Miowebu a nejnovější verzi WordPressu. Ověřte si tedy, že Vám web běží na nejnovější verzi WP i MW. 

KROK 2: Zkontrolujte, že nepoužíváte freemailovou adresu

Ujistěte se, že nepoužíváte free-mailovou e-mailovou adresu u poskytovatelů jako seznam.cz, google.com apod. Vždy na webu používejte doménový e-mail, např. ve tvaru info@vasefirma.cz (současně s nákupem Miowebu od nás dostáváte i e-mailový hosting.) 

KROK 3: Zkontrolujte nastavení SMTP

Ověřte, že máte nastavené vlastní SMTP otestujte jeho funkčnost. Návod na nastavení SMTP serveru najdete v tomto odkazu.


TIP:

Pokud by ani následně e-maily z formuláře nechodily, kontaktujte nás na e-mailu podpora@mioweb.cz a do přílohy e-mailu pošlete screen obrazovky z testu SMTP.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás