Nechodí mi zprávy z webového formuláře
Jestliže Vám nechodí zprávy z webového formuláře, je několik možností, co můžete udělat pro nápravu tohoto stavu.
KROK 1: Zkontrolujte, že máte web aktualizovaný
Nezbytným předpokladem pro zdárné řešení jakéhokoliv technického úskalí na vašem webu je mít nainstalovanou nejnovější šablonu Miowebu a nejnovější verzi WordPressu. Ověřte si tedy, že Vám web běží na nejnovější verzi WP i MW.
KROK 2: Zkontrolujte, že nepoužíváte freemailovou adresu
Ujistěte se, že nepoužíváte free-mailovou e-mailovou adresu u poskytovatelů jako seznam.cz, google.com apod. Vždy na webu používejte doménový e-mail, např. ve tvaru info@vasefirma.cz (současně s nákupem Miowebu od nás dostáváte i e-mailový hosting.)
KROK 3: Zkontrolujte nastavení SMTP
Ověřte, že máte nastavené vlastní SMTP otestujte jeho funkčnost. Návod na nastavení SMTP serveru najdete v tomto odkazu.
TIP:
Pokud by ani následně e-maily z formuláře nechodily, kontaktujte nás na e-mailu podpora@mioweb.cz a do přílohy e-mailu pošlete screen obrazovky z testu SMTP.