Nechodí mi zprávy z webového formuláře

Jestliže Vám nechodí zprávy z webového formuláře, je několik možností, co můžete udělat pro nápravu tohoto stavu. V této nápovědě Vás provedeme od nejjednodušších úkonu postupně až po ty relativně náročnější.
1. Nezbytným předpokladem pro zdárné řešení jakéhokoliv technického úskalí na vašem webu je mít nainstalovanou nejnovější šablonu Miowebu a nejnovější verzi WordPressu. Ověřte si tedy, že Vám web běží na nejnovější verzi WP i MW. 
2. Ujistěte se, že nevyužíváte freemailovou emailovou adresu u poskytovatelů jako seznam.cz, google.com apod. Vždy používejte doménový email, např. ve tvaru info@vasefirma.cz (Současně s nákupem Miowebu od nás dostáváte i emailový hosting.) Využíváte-li doménový email na našem hostingu ověřte, že SMTP protokol pro odchozí emaily je v administraci Miowebu vypnutý. Standardně není třeba SMTP manuálně nastavovat

Klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Nastavení webu > E-mail (SMTP) a ujistíte se, že slider je v poloze OFF. 

3. Nastavovat SMTP manuálně bude třeba pouze ve výjimečných a minoritních případech, kdy i po přesném dodržení výše uvedeného předepsaného postupu emaily / zprávy z webového formuláře stále neodchází. Pouze tehdy budete SMTP nastavovat manuálně. 
SMTP nastavení pro Mail na hostingu Mioweb:
  • SMTP host: linode-miomx1.mioweb.cz
  • SMTP zabezpečení: SSL
  • SMTP port: 465
  • SMTP autentizace: Ano

Vyplníte pak také přihlašovací jméno a heslo do e-mailové schránky.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.