Nastavení e-mailové schránky v Outlooku

Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do Outlooku, tak v tomto návodu najdete, jak na to. Návod je určen pro Outlook 365, případně pro Outlook 2016 a novější. Některé kroky se mohou, vzhledem k odlišnostem operačních systémů Windows a macOS, trochu lišit.

Informace k propojení

K propojení budete potřebovat následující údaje.

Příchozí server:

Odchozí server:

Jaký server nastavit v Outlooku u SMTP a IMAP?

Je potřeba zkontrolovat, jaký e-mailový server web používá. Postupujte tedy následovně:

  1. Přihlaste se do zákaznické sekce Miowebu
  2. U webu, ke kterému dané schránky náleží, klikněte na Správa webu
  3. Nyní v pravém sloupci klikněte na Změnit DNS (pokud máte doménu ve správě Miowebu), nebo na Zobrazit nastavení DNS (pokud máte doménu ve vlastní správě).
  4. V zobrazené tabulce nyní najděte záznam typu MX, který má v poli hodnota na začátku číslo 10.
    1. Pokud je zde hodnota 10 miomx3.mioweb.cz, nastavte server příchozí pošty (IMAP) a server odchozí pošty (SMTP) v Outlooku na miomx3.mioweb.cz
    2. Pokud je zde hodnota 10 linode-miomx1.mioweb.cz, nastavte server příchozí pošty (IMAP) a server odchozí pošty (SMTP) v Outlooku na linode-miomx1.mioweb.cz

Jak přidat schránku do Outlooku

Pokud používáte operační systém Windows, vyberte Soubor > Přidat účet

Pokud používáte operační systém macOS (Apple), vyberte Outlook > Předvolby > Účet a zde klikněte na znaménko plus (+) > Nový účet.

Do okna, které se otevřelo zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a potvrďte tlačítkem Pokračovat.

V druhém kroku vyberte možnost IMAP/POP.

Nyní zvolte typ IMAP, do pole Emailová adresa a Uživatelské jméno vyplňte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a do pole Heslo vyplňte heslo k této e-mailové adrese. 

Server příchozí a odchozí pošty vyplňte podle podkladů, které najdete na začátku této nápovědy (odkaz).

Následně toto nastavení potvrďte tlačítkem Přidat účet.

Pokud jste vyplnili všechny údaje správně, zobrazí se informace, že byla e-mailová adresa přidána.

Pokud nebyla e-mailová adresa přidána, případně Outlook hlásí chybu, zkontrolujte, zda máte všechny údaje správně zadané.