Nastavení e-mailové schránky v iPhone / iPad (aplikace Mail)

Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do aplikace Mail, tak v tomto návodu najdete, jak na to.

Informace k propojení

K propojení budete potřebovat následující údaje.

Příchozí server:

  • Typ: IMAP
  • Server: imap.miowebmail.cz
  • PORT: 993
  • Zabezpečení: SSL

Odchozí server:

  • Typ: SMTP
  • Server: smtp.miowebmail.cz
  • PORT: 465
  • Zabezpečení: SSL
  • Autentifikace: Ano

Jak přidat schránku do aplikace Mail

Nastavení svého zařízení vyhledejte možnost Pošta > Účty a zvolte Přidat účet.

Před sebou uvidíte obrazovku s výběrem nejčastějších typů účtů. Vyberte možnost  Jiný a následně Přidat poštovní účet.

Pokračujte vložením  Jména, E-mailu, Hesla a Popisu, které potvrďte stiskem Dále.

Nyní je čas vyplnit údaje pro  server příchozí pošty a server odchozí pošty, které najdete v úvodu. Pokračujte stiskem Dále pro přidání účtu.

Poznámka: Pokud by se objevilo hlášení Přes SSL se nelze připojit. Chcete zkusit nastavit účet bez SSL?, pak stiskněte tlačítko Ne, následně opětovně klikněte na Dále a poté Uložit. Nyní se nastavení uloží a parametry SSL zkontrolujeme v dalších krocích.

Zbývá už jen pár posledních kroků.

Otevřete si v seznamu účtů nově přidaný účet a vstupte do editace  SMTP serveru pro odchozí poštu. Aktivujte možnost Použít SSL s Ověřením totožnosti Heslem a Portem serveru 465. Nastavení potvrďte stiskem Hotovo.

V editaci účtu nakonec klikněte ještě na Ostatní, kde aktivujte možnost Použít SSL v Nastavení příchozí pošty. Ověření totožnosti bude opět Heslo a Port serveru 993.

Pokud jste nastavení provedli správně, mělo by se vše v pořádku uložit.

Od této chvíle můžete své e-maily jednoduše spravovat přímo ze svého mobilního zařízení nebo tabletu prostřednictvím aplikace Mail.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás