Nastavení automatických e-mailů po nákupu
Jakmile si u vás zákazník zakoupí produkt, můžete jej informovat o aktuálním stavu jeho objednávky pomocí automatických e-mailových zpráv, což posiluje zákazníkovu důvěru.
INFO
Pokud pro prodej svých produktů na webu používáte aplikaci FAPI nebo SimpleShop, provedete nastavení e-mailů přímo v dané aplikaci a tento návod se na vás nevztahuje.
Jak nastavit automatické e-maily
Automatické e-maily jsou nastavené již ve výchozím nastavení prodejního modulu a není tedy potřeba je zvlášť nastavovat.
Úprava obsahu e-mailů
V případě, že si přejete obsah některého e-mailu změnit, přejděte do Nastavení > Prodej > Nastavení > E‑maily a vyberte typ e-mailu, který si přejete upravit.
Proměnné a obnovení e-mailu do výchozího nastavení
V každém e-mailu můžete použít vlastní text, případně zástupné proměnné, které automaticky doplní údaje z objednávky. Seznam dostupných proměnných zobrazíte kliknutím na tlačítko Seznam proměnných v editaci e-mailu.
Pokud byste chtěli upravený e-mail vrátit do výchozího nastavení, klikněte v editaci e-mailu v pravém dolním rohu na text Obnovit výchozí.
Použití vlastního HTML v e-mailu
V e-mailech je možné pro zvýrazněné některých částí použít vlastní HTML kódy. Myslete však na to, že tyto e-maily mají charakter transakčních e-mailů a je velmi důležité, aby byly doručeny zákazníkovi. Proto jsou z důvodu zajištění doručitelnosti pro použití vlastních HTML kódů povoleny pouze tyto tagy:
<b>tučný text</b> <strong>tučný text</strong> <i>kurzíva</i>
Uložení změn v e-mailu
Pokud provedete změnu v libovolném e-mailu, nezapomeňte ji uložit kliknutím na tlačítko Uložit ve spodní části obrazovky.