Nastavení automatických e-mailů po nákupu

Jakmile si u vás zákazník zakoupí produkt, můžete jej informovat o aktuálním stavu jeho objednávky pomocí automatických e-mailových zpráv, což posiluje zákazníkovu důvěru.

INFO

Pokud pro prodej svých produktů na webu používáte aplikaci FAPI nebo SimpleShop, provedete nastavení e-mailů přímo v dané aplikaci a tento návod se na vás nevztahuje.

Jak nastavit automatické e-maily

Automatické e-maily jsou nastavené již ve výchozím nastavení prodejního modulu a není tedy potřeba je zvlášť nastavovat. 

Úprava obsahu e-mailů

V případě, že si přejete obsah některého e-mailu změnit, přejděte do Nastavení > Prodej > Nastavení > E‑maily a vyberte typ e-mailu, který si přejete upravit.

Proměnné a obnovení e-mailu do výchozího nastavení

V každém e-mailu můžete použít vlastní text, případně zástupné proměnné, které automaticky doplní údaje z objednávky. Seznam dostupných proměnných zobrazíte kliknutím na tlačítko Seznam proměnných v editaci e-mailu.

Pokud byste chtěli upravený e-mail vrátit do výchozího nastavení, klikněte v editaci e-mailu v pravém dolním rohu na text Obnovit výchozí.

Použití vlastního HTML v e-mailu

V e-mailech je možné pro zvýrazněné některých částí použít vlastní HTML kódy. Myslete však na to, že tyto e-maily mají charakter transakčních e-mailů a je velmi důležité, aby byly doručeny zákazníkovi. Proto jsou z důvodu zajištění doručitelnosti pro použití vlastních HTML kódů povoleny pouze tyto tagy:

<b>tučný text</b>
<strong>tučný text</strong>
<i>kurzíva</i>

Uložení změn v e-mailu

Pokud provedete změnu v libovolném e-mailu, nezapomeňte ji uložit kliknutím na tlačítko Uložit ve spodní části obrazovky.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás