Nepřišly/nefungují mi přístupy do webu
Pokud jste si zakoupili Mioweb a nepřišel vám e-mail s přihlašovacími údaji, případně přihlašovací údaje nefungují, může to mít několik příčin. Na následujících řádcích si je popíšeme.
Zákaznická sekce Miowebu
Když objednáte Mioweb, přijde vám e-mail s přihlašovacími údaji do členské sekce https://mujucet.mioweb.cz/. Jedná se o rozhraní pro správu vašich webů, odkud můžete vstoupit do administrace webu.
Pokud vám přihlašovací údaje nepřišly, mohly vám spadnout do spamu nebo do jiné složky ve vaší e-mailové schránce. Pokud e-mail nikde nenajdete, můžete si na zmiňované URL adrese nechat zaslat zapomenuté heslo. Je přitom důležité použít e-mail, který jste zadávali při objednávce webu.
Doména
Jestliže jste před objednáním webu měli zakoupenou doménu, musíte u ní nejprve změnit DNS záznamy, teprve poté se budete moci dostat do administrace webu.
Máte doménu s koncovkou .com? Tak to bude web aktivní až poté, co potvrdíte kontaktní údaje k doméně, které vám přišly od poskytovatele domén. Pokud jste doménu objednávali přes nás, e-mail přijde od registrátora Wedos. Více informací zde.
Prohlížeč
Víte jistě, že používáte správné přihlašovací údaje. Víte jistě, že vaše doména je správně spojena s webem. A přesto se vám do něj nedaří dostat. Čím to je? Může to být tím, že přihlášení blokuje prohlížeč. Pro editaci prosím používejte výhradně prohlížeče Chrome nebo Mozilla Firefox. U ostatních nemůžeme zaručit bezproblémovou editaci.
Pokud neuspějete, můžete si nechat zaslat zapomenuté heslo. Do e-mailu Vám přijde odkaz na jeho změnu. Jakmile heslo změníte, můžete se jím přihlásit.
Nezapomeňte!
Nezapomeňte se také podívat do složek Hromadné / Promoakce / SPAM ve vaší e-mailové schránce, kam občas mohou e-maily s přístupy zapadnout.
Pokud se tak stalo, přetáhněte si je do složky s doručenými, aby příště vaše e-mailová schránka věděla, že jsou pro vás tyto e-maily důležité.