Nastavení e-mailové schránky v Thunderbirdu
Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do Thunderbirdu, tak v tomto návodu najdete, jak na to. Některé kroky se mohou, vzhledem k odlišnostem operačních systémů Windows a macOS, trochu lišit.
Informace k propojení
K propojení budete potřebovat následující údaje.
Příchozí server:
- Typ: IMAP
- Server: imap.miowebmail.cz
- PORT: 993
- SSL: SSL/TLS
- Autentizace: Heslo, zabezpečený přenos
- Uživatelské jméno: e-mailová adresa, kterou přidáváte (např. info@domena.cz)
Odchozí server:
- Typ: SMTP
- Server: smtp.miowebmail.cz
- PORT: 465
- SSL: SSL/TLS
- Autentizace: Heslo, zabezpečený přenos
- Uživatelské jméno: e-mailová adresa, kterou přidáváte (např. info@domena.cz)
Jak přidat schránku do Thunderbirdu
Vpravo nahoře klikněte na ikonku 3 čárek pod sebou > Nový > Existující poštovní účet.
Do okna, které se otevřelo zadejte Vaše jméno, e-mailovou adresu, kterou chcete do Thunderbirdu přidat, a heslo k této e-mailové adrese.
Následně klikněte na tlačítko Nastavit ručně.
Otevře se vám nastavení příchozí a odchozí pošty. Všechny údaje vyplňte podle podkladů, které nejdete na začátku této nápovědy. Jakmile údaje vyplníte, klikněte na tlačítko Hotovo.
Pokud jste vyplnili všechny údaje správně, okno se zavře a e-mailovou adresu uvidíte v levém sloupečku e-mailového klienta.
Pokud nebyla e-mailová adresa přidána, případně Thunderbird hlásí chybu, zkontrolujte, zda máte všechny údaje správně zadané.