Nastavení e-mailové schránky v Thunderbirdu

Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do Thunderbirdu, tak v tomto návodu najdete, jak na to. Některé kroky se mohou, vzhledem k odlišnostem operačních systémů Windows a macOS, trochu lišit.

Informace k propojení

K propojení budete potřebovat následující údaje.

Příchozí server:

  • Typ: IMAP
  • Server: imap.miowebmail.cz
  • PORT: 993
  • SSL: SSL/TLS
  • Autentizace: Heslo, zabezpečený přenos
  • Uživatelské jméno: e-mailová adresa, kterou přidáváte (např. info@domena.cz)

Odchozí server:

  • Typ: SMTP
  • Server: smtp.miowebmail.cz
  • PORT: 465
  • SSL: SSL/TLS
  • Autentizace: Heslo, zabezpečený přenos
  • Uživatelské jméno: e-mailová adresa, kterou přidáváte (např. info@domena.cz)

Jak přidat schránku do Thunderbirdu

Vpravo nahoře klikněte na ikonku 3 čárek pod sebou > Nový > Existující poštovní účet.

Do okna, které se otevřelo zadejte Vaše jméno, e-mailovou adresu, kterou chcete do Thunderbirdu přidat, a heslo k této e-mailové adrese. 

Následně klikněte na tlačítko Nastavit ručně.

Otevře se vám nastavení příchozí a odchozí pošty. Všechny údaje vyplňte podle podkladů, které nejdete na začátku této nápovědy. Jakmile údaje vyplníte, klikněte na tlačítko Hotovo.

Pokud jste vyplnili všechny údaje správně, okno se zavře a e-mailovou adresu uvidíte v levém sloupečku e-mailového klienta.

Pokud nebyla e-mailová adresa přidána, případně Thunderbird hlásí chybu, zkontrolujte, zda máte všechny údaje správně zadané.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás