Jak vložit Facebook pixel do MioWebu

Pokud chcete sledovat konverze na svém webu, tedy kolik lidí udělalo akci na vašem webu na základě vaší reklamy, pak je potřeba do MioWebu vložit pixel. V tomto návodu se naučíte, jak vložit pixel konkrétně z Facebooku.

Nejprve se přihlásíte do svého účtu na Facebooku, kde přejdete do sekce Spravovat reklamy přes šipku v pravém horním rohu vašeho účtu. Zde v levém horním rohu kliknete na Správce reklam, otevřete Všechny nástroje a přejdete na Pixely.

Nyní zvolíte  Vytvořit pixel. Ukáže se vám tabulka, ve které pixel pojmenujete a kliknete na Vytvořit pixel. Následně se zobrazí druhá tabulka, ve které kliknete na tlačítko Nainstalovat pixel.

Po vygenerování kódu najedete myší na text pixelu a kliknete na Zkopírovat kód do schránky. Poté přejdete na Dokončit.

Tím je na Facebooku vše nastaveno a nyní se přesunete přímo do administrace MioWebu. Máte dvě možnosti, kam v MioWebu pixel umístit. Záleží na tom, co přesně chcete sledovat. Pokud potřebujete měřit konverze na celém webu na všech stránkách, pak přejděte do Nastavení > Základní nastavení webu.

Zde se pixely vkládají do kolonky Skripty v hlavičce.

Pokud vám stačí sledovat konverze pouze na jedné stránce (například na děkovací), vložíte do ní kód přes levé menu v Nastavení stránky > Vlastní kódy.

V tomto případě se pixely vkládají do kolonky Konverzní kód.

Správné vložení ověříte ve vašem účtu pro reklamy na Facebooku, kde budete mít u pixelu informaci o správném nebo nesprávném propojení.