Nastavení e-mailové schránky v Outlooku

Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do Outlooku, tak v tomto návodu najdete, jak na to. Návod je určen pro Outlook 365, případně pro Outlook 2016 a novější. Některé kroky se mohou, vzhledem k odlišnostem operačních systémů Windows a macOS, trochu lišit.

Informace k propojení

K propojení budete potřebovat následující údaje.

Příchozí server:

  • Typ: IMAP
  • Server: imap.miowebmail.cz
  • PORT: 993
  • Zabezpečení: SSL

Odchozí server:

  • Typ: SMTP
  • Server: smtp.miowebmail.cz
  • PORT: 465
  • Zabezpečení: SSL

Jak přidat schránku do Outlooku

Pokud používáte operační systém Windows, vyberte Soubor > Přidat účet

Pokud používáte operační systém macOS (Apple), vyberte Outlook > Předvolby > Účet a zde klikněte na znaménko plus (+) > Nový účet.

Do okna, které se otevřelo zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a potvrďte tlačítkem Pokračovat.

V druhém kroku vyberte možnost IMAP/POP.

Nyní zvolte typ IMAP, do pole Emailová adresa a Uživatelské jméno vyplňte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a do pole Heslo vyplňte heslo k této e-mailové adrese. 

Server příchozí a odchozí pošty vyplňte podle podkladů, které najdete na začátku této nápovědy.

Následně toto nastavení potvrďte tlačítkem Přidat účet.

Pokud jste vyplnili všechny údaje správně, zobrazí se informace, že byla e-mailová adresa přidána.

Pokud nebyla e-mailová adresa přidána, případně Outlook hlásí chybu, zkontrolujte, zda máte všechny údaje správně zadané.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás