Nepřišly/nefungují mi přístupy do webu

Pokud jste si zakoupili MioWeb a nepřišel vám e-mail s přihlašovacími údaji, případně přihlašovací údaje nefungují, může to mít několik příčin. V tomto článku popíšeme proces objednávání webu a nastíníme možné příčiny, proč se do webu nemůžete dostat.

ČLENSKÁ SEKCE MIOWEBU

Po objednání vám přijde e-mail s přihlašovacími údaji do členské sekce MioWebu. Jedná se o rozhraní pro správu vašich webů, odkud můžete přistoupit do administrace webu.  Zde je přihlašovací stránka do této sekce: https://www.mioweb.cz/member/.

Pokud Vám tyto údaje nepřišly, mohly vám spadnout do spamu nebo do jiné složky ve vaší e-mailové schránce. Pokud e-mail nikde nenajdete, můžete si na zmiňované URL adrese nechat zaslat zapomenuté heslo. Je přitom důležité použít e-mail, který jste zadávali při objednávce webu.

WORDPRESS

Po zaplacení objednávky, vám přijde e-mail s přihlašovacími údaji přímo do Wordpressu, což je redakční systém, na kterém běží šablona MioWebu. Je to druhý způsob, jak se dostat do administrace webu. Přihlašovací stránka do Wordpressu se skládá z vaší domény, za kterou připojíte /wp-admin. Může to tedy vypadat takto: http://mujweb.cz/wp-admin.

Pokud Vám nepřišly tyto druhé přihlašovací údaje, opět je možné, že vám spadly do spamu, pokud je nenajdete, řešením je nechat si zaslat zapomenuté heslo.

Pozor, přihlašovací údaje do členské sekce MioWebu a do Wordpressu jsou rozdílné. Pokud se tedy snažíte do Wordpressu přihlásit pomocí údajů z členské sekce MioWebu anebo opačně, do administrace vás to nepustí.

DOMÉNA

Pokud jste před objednáním webu měli již zakoupenou doménu, je nejprve potřeba u ní změnit DNS záznamy, teprve poté se budete moci dostat do administrace webu.

Pokud jste zakoupily doménu s koncovkou com, web bude aktivní až poté, co potvrdíte kontaktní údaje k doméně, které vám přišly od poskytovatele domén. Pokud jste doménu objednávali přes nás, e-mail přijde od registrátora Wedos. Více informací zde.

PROHLÍŽEČ

Pokud jste si jistí, že používáte správné přihlašovací údaje a vaše doména je správně spojena s webem, a přesto se vám do webu nedaří dostat, může to být tím, že přihlášení blokuje prohlížeč. Zkuste tedy údaje do formuláře zadat v prohlížeči Chrome, případně ověřte, zda přihlášení nebrání nastavení vysoké bezpečnosti firewallu ve vašem prohlížeči.

V případě neúspěchu je řešením nechat si zaslat zapomenuté heslo a následně si vytvořit nové.