Nastavení komentářů k článku
U článků můžete mít dva typy komentářů WordPress komentáře a Facebook komentáře.
Rozdíl mezi WordPress komentáři a Facebook komentáři je především v tom, že u WordPress komentářů můžete nastavit jejich schvalování, zatímco Facebook komentář je u článku ihned publikovaný.
Volbu typu komentářů u článku provedete v nastavení blogu následovně.
Přejděte do Nastavení > Blog.
V levém menu zvolte Nastavení a zde vyberte záložku Komentáře.
Zde najdete možnost zvolit, které komentáře chcete u článků zobrazovat.
Rovněž můžete zvolit, které z komentářů se mají zobrazovat pod článkem jako první.
Podrobné nastavení komentářů najdete v sekci komentáře, na kterou zde najdete odkaz.
V této sekci najdete následující možnosti:
- Základní nastavení
- Povolit komentáře u nových stránek a článků - pokud tuto možnost povolíte, u nových stránek a článků bude ve výchozím stavu aktivní možnost Povolit komentáře
- Autor komentáře musí vyplnit jméno a e-mail
- Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé
- Povolit odpovídat návštěvníkům na komentáře - povolí tvorbu vláken u komentářů
- Povolit vlákna až do úrovně - můžete si zvolit, kolik úrovní odpovědí bude k dispozici
- Stránkovat komentáře - nastavíte, kolik komentářů se bude zobrazovat na jedné stránce, jaká stránka se má zobrazovat jako výchozí a zvolíte, jakým způsobem se komentáře budou řadit
- Poslat notifikační email - zvolíte, zda se má autorovi poslat notifikační e-mail, když někdo přidá k jednomu z jeho článků komentář, případně když komentář čeká na schválení
- Pravidla pro schvalování - nastavíte, za jakých okolností bude komentář automaticky schválen
- Automatické zadržování - pokud bude komentář obsahovat určený počet odkazů, případně jedno z nastavených slov, bude automaticky zadržen a bude potřeba ho ručně schválit
- Nepovolené komentáře - pokud bude komentář obsahovat některé z vyplněných slov, bude automaticky vyhozen do koše
Seznam komentářů
Seznam komentářů na webu najdete v Nastavení > Komentáře.
Komentáře zde můžete schválit (pokud ještě schválené nejsou), odpovědět na ně, zamítnout, odstranit, nebo označit jako spam. Pokud máte na webu alespoň jeden neschválený komentář, v levém menu u možnosti komentáře svítí číslo, které označuje jejich počet.