Nepřišly/nefungují mi přístupy do webu 3.0

Pokud jste si zakoupili MioWeb a nepřišel vám e-mail s přihlašovacími údaji, případně přihlašovací údaje nefungují, může to mít několik příčin. V tomto článku popíšeme proces objednávání webu a nastíníme možné příčiny, proč se do webu nemůžete dostat.

ČLENSKÁ SEKCE MIOWEBU

Po objednání vám přijde e-mail s přihlašovacími údaji do členské sekce MioWebu. Jedná se o rozhraní pro správu vašich webů, odkud můžete přistoupit do administrace webu.  Zde je přihlašovací stránka do této sekce: https://www.mioweb.cz/member/.

Pokud Vám tyto údaje nepřišly, mohly vám spadnout do spamu nebo do jiné složky ve vaší e-mailové schránce. Pokud e-mail nikde nenajdete, můžete si na zmiňované URL adrese nechat zaslat zapomenuté heslo. Je přitom důležité použít e-mail, který jste zadávali při objednávce webu.

DOMÉNA

Pokud jste před objednáním webu měli již zakoupenou doménu, je nejprve potřeba u ní změnit DNS záznamy, teprve poté se budete moci dostat do administrace webu.

Pokud jste zakoupily doménu s koncovkou com, web bude aktivní až poté, co potvrdíte kontaktní údaje k doméně, které vám přišly od poskytovatele domén. Pokud jste doménu objednávali přes nás, e-mail přijde od registrátora Wedos. Více informací zde.

PROHLÍŽEČ

Pokud jste si jistí, že používáte správné přihlašovací údaje a vaše doména je správně spojena s webem, a přesto se vám do webu nedaří dostat, může to být tím, že přihlášení blokuje prohlížeč. Pro editace prosím využívejte výhradně prohlížeče Chrome nebo Firefox, v ostatních nemůžeme zaručit bezproblémovou editaci. Případně ověřte, zda přihlášení nebrání nastavení vysoké bezpečnosti firewallu ve vašem prohlížeči.

V případě neúspěchu je řešením nechat si zaslat zapomenuté heslo a následně si vytvořit nové.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.