Nastavení e-mailové schránky v Outlooku
Pokud jste si vytvořili e-mailovou schránku a přejete si zprávy stahovat do Outlooku, tak v tomto návodu najdete, jak na to. Návod je určen pro Outlook 365, případně pro Outlook 2016 a novější. Některé kroky se mohou, vzhledem k odlišnostem operačních systémů Windows a macOS, trochu lišit.
Informace k propojení
K propojení budete potřebovat následující údaje.
Příchozí server:
- Typ: IMAP
- Server: imap.miowebmail.cz
- PORT: 993
- Zabezpečení: SSL
Odchozí server:
- Typ: SMTP
- Server: smtp.miowebmail.cz
- PORT: 465
- Zabezpečení: SSL
Jak přidat schránku do Outlooku
Pokud používáte operační systém Windows, vyberte Soubor > Přidat účet.
Pokud používáte operační systém macOS (Apple), vyberte Outlook > Předvolby > Účet a zde klikněte na znaménko plus (+) > Nový účet.
Do okna, které se otevřelo zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a potvrďte tlačítkem Pokračovat.
V druhém kroku vyberte možnost IMAP/POP.
Nyní zvolte typ IMAP, do pole Emailová adresa a Uživatelské jméno vyplňte e-mailovou adresu, kterou chcete do Outlooku přidat a do pole Heslo vyplňte heslo k této e-mailové adrese.
Server příchozí a odchozí pošty vyplňte podle podkladů, které najdete na začátku této nápovědy.
Následně toto nastavení potvrďte tlačítkem Přidat účet.
Pokud jste vyplnili všechny údaje správně, zobrazí se informace, že byla e-mailová adresa přidána.
Pokud nebyla e-mailová adresa přidána, případně Outlook hlásí chybu, zkontrolujte, zda máte všechny údaje správně zadané.