Propojení s AffilBoxem

Pokud používáte AffilBox, bude postup pro vložení konverzního kódu pro započítávání konverzí velice jednoduchý. V tomto návodu si zjistíte, jak na to.

Při vytváření kampaně v AffilBoxu se Vám po zadání parametrů kampaně zobrazí Tracking kód a Konverzní kód. Na stránkách je potřeba mít oba kódy, jak trackovací, tak také kód konverzní. Každý z nich má jinou úlohu a spolu dohromady odvedou potřebnou práci.

Kde kódy najdete

Pokud již máte kampaň vytvořenou, klikněte v levém menu na Reklamní kampaně.

Po kliknutí na jméno příslušné kampaně uvidíte detail kampaně, jako je výše provize, platnost cookies atd. Ke kódům se prokliknete v horním menu, kliknutím na záložku kódy.

Zde zobrazené kódy jsou pouze vzorové!
V detailu vaší kampaně na záložce kódy budete mít vlastní kódy.

Tracking kód

Tracking kód počítá prokliky a zaznamená, odkud uživatel přišel. Tracking kód slouží k zaznamenání příchodu uživatele na vaše stránky a uložení cookie. Díky tomu bude možné následně, při provedení objednávky, přiřadit konverzi k partnerovi, který zákazníka doporučil.

Kód vložte do Nastavení > WEB > Vlastní kódy (nápověda k vlastním kódům zde).
Vzhledem k tomu, že nástroj ukládá cookies, věnujte pozornost i nápovědě zde.

Konverzní kód

Konverzní kód se stará o to, aby byla započítána konverze tomu partnerovi, který zákazníka přivedl. To, kdo tímto partnerem byl, zjistí konverzní kód z cookies uložených v prohlížeči vašeho zákazníka.

Konverzní kód je možné vložit globálně v e-shopu, u konkrétního produktu, nebo u konkrétní děkovací stránky. Nápovědu ke konverzním kódům najdete zde.

Jak můžete vše otestovat?

V AffilBoxu klikněte v levém menu na položku Reklamní kampaně.
Najděte vaši kampaň a klikněte na její jméno.

Zkopírujte odkaz z pole Váš affiliate odkaz, vložte do prohlížeče a proveďte testovací objednávku – jako byste byli váš zákazník.

Po dokončení objednávky se vraťte do AffilBoxu, klikněte v levém menu na Statistiky.

V grafu byste měli vidět první konverzi – první vrcholek v křivce.