Propojení s AffilBoxem

Pokud používáte AffilBox, bude postup pro vložení konverzního kódu pro započítávání konverzí velice jednoduchý. V tomto návodu si zjistíte, jak na to.

Při vytváření kampaně v AffilBoxu se Vám po zadání parametrů kampaně zobrazí "Tracking kód" a "Konverzní kód". Na stránkách je potřeba mít oba kódy, jak trackovací, tak také kód konverzní. Každý z nich má jinou úlohu  a spolu dohromady odvedou potřebnou práci.

Kde kódy najdete: 

Pokud již máte kampaň vytvořenou, klikněte v levém menu na Reklamní kampaně.

Po kliknutí na jméno příslušné kampaně uvidíte detail kampaně, jako je výše provize, platnost cookies atd. Ke kódům se prokliknete v horním menu, kliknutím na záložku kódy.

Zde zobrazené kódy jsou pouze vzorové! V detailu vaší kampaně na záložce kódy budete mít vlastní kódy.

Tracking kód

Trackovací (tracking) kód počítá prokliky a zaznamená, odkud uživatel přišel. Tracking kód slouží k zaznamenání příchodu uživatele na vaše stránky a uložení cookie. Díky tomu bude možné následně, při provedení objednávky, přiřadit konverzi k partnerovi, který zákazníka doporučil.

V horní ovládací liště klikněte na ikonu pro nastavení a zvolte v části WEB Nastavení.

Přejděte na záložku Kódy a vložte zkopírovaný tracking kód z AffilBoxu do pole Skripty v hlavičce či Skripty v patičce. Uložte.

Konverzní kód

Konverzní kód se stará o to, aby byla započítána konverze tomu partnerovi, který zákazníka přivedl. To, kdo tímto partnerem byl, zjistí konverzní kód z cookies uložených v prohlížeči vašeho zákazníka.

Přejděte na děkovací stránku, kam je zákazník přesměrován po učinění objednávky nebo např. po vyplnění formuláře apod.

Zvolte v boční ovládací liště STRÁNKA, z nabídky vyberete Vlastní kódy stránky.

do pole Konverzní kód vložte zkopírovaný konverzní kód z AfflBoxu. Uložte.

Jak můžete vše otestovat?

V AffilBoxu klikněte v levém menu na položku Reklamní kampaně. Najděte vaši kampaň a klikněte na její jméno.

Zkopírujte odkaz z pole Váš affiliate odkaz, vložte do prohlížeče a proveďte testovací objednávku – jako byste byli váš zákazník.
Po dokončení objednávky se vraťte do AffilBoxu, klikněte v levém menu na Statistiky.

V grafu byste měli vidět první konverzi – první vrcholek v křivce. Pod grafem pak uvidíte seznam – v něm pak i dnešní den, klikněte na něj.

Nyní vidíte detail vaší konverze – měli byste místo ID_transakce vidět e-mail zákazníka, který si koupil. Stejně tak by se měla propsat částka a správně vypočítat provize.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.