Jak aktualizovat web

Zde najdete návod k aktualizaci Wordpressu, pluginů a Mioweb šablony na webu.

Aktualizace WordPressu

V administraci vašeho webu klikněte na symbol W v pravém horním rohu obrazovky, následně v levém menu klikněte na Nástěnka > Aktualizace a stiskněte tlačítko Aktualizovat. Nyní už jen vyčkejte, než se aktualizace dokončí.

Aktualizace pluginů

Přejděte to Wordpressu a v levé menu vyberte Nástěnka > Aktualizace. Sjeďte na stránce níže na pluginy. Zaškrtněte všechny zobrazené pluginy a klikněte na Aktualizovat pluginy.

Aktualizace Miowebu - vlastní hosting

Aktualizace přináší nejen nové funkce, ale i případné opravy chyb a přizpůsobení externím systémům - například aby se web správně zobrazoval ve všech internetových prohlížečích.

Hosting u Miowebu

Pokud máte web hostovaný na serverech Miowebu, pak tyto aktualizace nemusíte řešit. Provádíme je za vás automaticky vždy, když novou verzi vydáme.

Jak zjistím, kde mám hosting?

Pokud si nejste jisti tím, jak poznat, kde hostujete vaše weby, podívejte se do nápovědy zde.

DŮLEŽITÉ

Před aktualizací doporučujeme deaktivovat pluginy ve WordPressu.

Přejděte to Wordpressu a v levé menu vyberte Nástěnka > Aktualizace. Sjeďte na stránce níže na šablony a vyberte šablonu Mioweb. Klikněte na Aktualizovat šablony

Pokud nemáte Mioweb aktualizovaný a aktualizaci Vám web nenabízí, zkontrolujte, zda máte uhrazen balíček Podpora a aktualizace. Balíček můžete zakoupit v zákaznické sekci Miowebu v záložce Moje licence.

Co dělat, když Wordpress nenabízí aktualizaci Miowebu

Pokud nemáte šablonu Mioweb aktuální a WordPress přesto aktualizaci nenabízí (i když máte balíček Podpora a aktualizace zaplacený), ověřte, že váš web splňuje všechny požadavky na nastavení vlastního hostingu. S ověřením vám může pomoc podpora vašeho poskytovatele hostingových služeb.

V případě, že se domníváte, že je na Vašem webu vše v pořádku a přesto se aktualizace nenabízí, můžete požádat o pomoc naše techniky v rámci služby Servisní zásah technika, kterou objednáte na této stránce. V objednávce nezapomeňte uvést přístupy k webu a hostingu.

INFO:

Služba Podpora a aktualizace, kterou hradíte ke svým licencím, se nevztahuje na řešení potíží s hostingem třetí strany, viz obchodní podmínky, bod 8.4. Služba Servisní zásah technika je tedy nad rámec běžné podpory a je zpoplatněna dle platného ceníku. Pokud ale bude zjištěna příčina na straně Miowebu, provedou naši technici opravu zdarma.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás