Cesta zákazníka - upsell stránka
Upsell je účinná strategie pro zvýšení prodeje. Provozovatel v okamžiku nákupu nabídnete svému zákazníkovi další produkt, který vhodně doplňuje hlavní nabídku.
Upozornění
Upsell prodejní formulář je možné využívat pouze pokud máte web propojen s FAPI. Nastavení upsellového prodeje pak probíhá ve fakturační aplikaci. Na upsell stránku se následně vkládá pouze odkaz pro odmítnutí a přijmutí nabídky. Celý proces je podrobně popsán v nápovědě zde.
Jak vytvořit novou upsell stránku
Upsell stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku.
V prvním kroku doporučujeme zvolit šablonu Upsell stránka ze sekce Prodejní. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.
V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko Vytvořit stránku.
Co nesmí na upsell stránce chybět
Na upsellové stránce ukažte a vysvětlete výhody, které zákazník přikoupením doplňkového produktu získá navíc k hlavnímu produktu. Upsellová stránka musí obsahovat dvě tlačítka. Prvním tlačítkem má zákazník možnost vaši nabídku odmítnout, druhým tlačítkem ji naopak přijme.
Jak přiřadit upsell stránku do cesty zákazníka
V horní liště klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Cesty zákazníka.
Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit upsell stránku.
Vlevo nahoře klikněte na Upravit.
Najeďte myší na stránku Upsell a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).
V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.