Cesta zákazníka - upsell stránka

Upsell je účinná strategie zvýšení prodeje, kdy v okamžiku nákupu nabídnete svému zákazníkovi další produkt, který vhodně doplňuje hlavní nabídku.   

Upozornění

Nastavení upsellového prodeje probíhá ve fakturační aplikaci. Na upsellovou stránku se pak vkládá pouze odkaz pro odmítnutí a přijmutí nabídky. Celý proces je podrobně popsán v této nápovědě.

Jak vytvořit novou upsellovou stránku

Upsellovou stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu +Přidat v horní liště editoru a poté vyberte možnost "Stránku"

Zadejte název stránky a níže ze šablon stránky vyberte "Prodejní" a zvolte šablonu "Upsellová stránka". Následně potvrďte tlačítkem "Uložit"

TIP

Pro urychlení a zefektivnění vaší práce doporučujeme využívat předpřipravené šablony stránek. Pokud však máte vlastní vzhled, není nutné použít připravenou šablonu stránky, ale můžete využít kterékoliv jiné šablony, nebo zvolit volbu Základní > Prázdná stránka a celý vzhled vytvořit zcela vlastní.

Co nesmí na upsellové stránce chybět

Na upsellové stránce ukažte a vysvětlete výhody, které zákazník přikoupením doplňkového produktu získá navíc k hlavnímu produktu. Upsellová stránka musí obsahovat dvě tlačítka. Prvním tlačítkem má zákazník možnost vaši nabídku odmítnout, druhým tlačítkem ji naopak přijme.

Jak přiřadit objednávkovou stránku do cesty zákazníka

  1. V horní liště klikněte na ozubené kolečko "Nastavení"
  2. v levém sloupečku klikněte na "Cesty zákazníka",
  3. vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit upsellovou stránku,
  4. vlevo nahoře klikněte na "Upravit",
  5. vlevo nahoře klikněte na +Přidat a vyberte "Upsell stránku",
  6. najeďte myší na "Upsell stránka" a klikněte na ozubené kolečko,
  7. v pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem "HOTOVO".

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.