Cesta zákazníka - vstupní stránka
Info
Vstupní stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (včetně změny její šablony) podle této nápovědy.
Jak vytvořit novou vstupní stránku
Zadejte název stránky a níže ze šablon stránky vyberte kategorii "Vstupní", kde jsou pro vás předpřipravené šablony různých typů vstupních stránek. Následně potvrďte tlačítkem "Uložit".
TIP
Pro urychlení a zefektivnění vaší práce doporučujeme využívat předpřipravené šablony stránek. Pokud však máte vlastní vzhled, není nutné použít připravenou šablonu vstupní stránky, ale můžete využít kterékoliv jiné šablony, nebo zvolit volbu Základní > Prázdná stránka a celý vzhled vytvořit zcela vlastní.
Co nesmí na vstupní stránce chybět
Myslete na to, že vstupní stránka je první a zároveň může být i poslední kontakt s návštěvníkem vašeho webu. Máte pouze několik vteřin, než se návštěvník rozhodne, zda na stránce setrvá déle, nebo stránku opustí. Stránka by tedy měla jasně, stručně a srozumitelně sdělovat přínos pro návštěvníka, případně obsahovat obrázek nabízeného produktu / protihodnoty a především nesmí chybět formulář pro vyplnění kontaktních údajů (nejčastěji e-mailové adresy).
Jak přiřadit vstupní stránku do cesty zákazníka
- V horní liště klikněte na ozubené kolečko "Nastavení",
- v levém sloupečku klikněte na "Cesty zákazníka",
- vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit vstupní stránku,
- vlevo nahoře klikněte na "Upravit",
- najeďte myší na "Vstupní stránka" a klikněte na ozubené kolečko,
- v pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem "HOTOVO".
A/B testování úspěšnosti vstupních stránek
A/B testování slouží k optimalizaci a vylepšování prodejního procesu celé cesty zákazníka. Jinými slovy, díky testování můžete zjistit, zda návštěvníci webu lépe reagují např. na zelenou nebo modrou barvu, na jeden nebo druhý obrázek apod. Podrobné informace o A/B testování, jeho nastavení a vyhodnocování naleznete na této stránce - Cesta zákazníka - A/B testování.
POZNÁMKA
A/B testování je pokročilá funkce a proto nedoporučujeme se jí zabývat v samotných začátcích tvorby cesty zákazníka.