Cesta zákazníka - obsahová stránka
Obsahová stránka je stránka, na které předáte návštěvníkovi hodnotné informace, které jste slíbili na vstupní stránce. Současně je cílem začít návštěvníka pomaličku připravovat na návštěvu prodejní stránky. Obsah by tedy měl být opravdu hodnotný a užitečný.
Info
Obsahová stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové produktové cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (viz odkaz).
Jak vytvořit novou obsahovou stránku
Obsahovou stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku.
V prvním kroku doporučujeme využít šablon ze sekce Kampaňové. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.
V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko Vytvořit stránku.
Co nesmí na obsahové stránce chybět
Na obsahové stránce předáváte návštěvníkovi slíbený hodnotný obsah a zároveň mu ukazujete, že jste mistrem svého oboru. Doporučujeme obsahové stránce věnovat pozornost a vyladit ji tak, aby vás reprezentovala a návštěvníka nadchla. Pomoci v tom vám mohou vaše osobní videa, obrázky, další materiály ke stažení a vzdělávání návštěvníka. Co ale v žádném případě nesmí chybět, je obsah (e-book, video,..), který byl přislíben na vstupní stránce.
Jak přiřadit obsahovou stránku do cesty zákazníka
V horní liště klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Cesty zákazníka.
Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit obsahovou stránku.
Vlevo nahoře klikněte na Upravit.
Najeďte myší na Obsahová stránka a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).
V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.
A/B testování úspěšnosti obsahových stránek
A/B testování slouží k optimalizaci a vylepšování prodejního procesu celé cesty zákazníka. Jinými slovy, díky testování můžete zjistit, zda návštěvníci webu lépe reagují např. na zelenou nebo modrou barvu, na jeden nebo druhý obrázek apod. Podrobné informace o A/B testování, jeho nastavení a vyhodnocování naleznete na této stránce - Cesta zákazníka - A/B testování.
Poznámka
A/B testování je pokročilá funkce a proto nedoporučujeme se jí zabývat v samotných začátcích tvorby cesty zákazníka.