Cesta zákazníka - upsell stránka
Upsell je účinná strategie zvýšení prodeje, kdy v okamžiku nákupu nabídnete svému zákazníkovi další produkt, který vhodně doplňuje hlavní nabídku.
Upozornění
Nastavení upsellového prodeje probíhá ve fakturační aplikaci. Na upsellovou stránku se pak vkládá pouze odkaz pro odmítnutí a přijmutí nabídky. Celý proces je podrobně popsán v této nápovědě.
Jak vytvořit novou upsellovou stránku
Zadejte název stránky a níže ze šablon stránky vyberte "Prodejní" a zvolte šablonu "Upsellová stránka". Následně potvrďte tlačítkem "Uložit".
TIP
Pro urychlení a zefektivnění vaší práce doporučujeme využívat předpřipravené šablony stránek. Pokud však máte vlastní vzhled, není nutné použít připravenou šablonu stránky, ale můžete využít kterékoliv jiné šablony, nebo zvolit volbu Základní > Prázdná stránka a celý vzhled vytvořit zcela vlastní.
Co nesmí na upsellové stránce chybět
Na upsellové stránce ukažte a vysvětlete výhody, které zákazník přikoupením doplňkového produktu získá navíc k hlavnímu produktu. Upsellová stránka musí obsahovat dvě tlačítka. Prvním tlačítkem má zákazník možnost vaši nabídku odmítnout, druhým tlačítkem ji naopak přijme.
Jak přiřadit objednávkovou stránku do cesty zákazníka
- V horní liště klikněte na ozubené kolečko "Nastavení",
- v levém sloupečku klikněte na "Cesty zákazníka",
- vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit upsellovou stránku,
- vlevo nahoře klikněte na "Upravit",
- vlevo nahoře klikněte na +Přidat a vyberte "Upsell stránku",
- najeďte myší na "Upsell stránka" a klikněte na ozubené kolečko,
- v pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem "HOTOVO".