Cesta zákazníka - upsell stránka

Upsell je účinná strategie pro zvýšení prodeje. Provozovatel v okamžiku nákupu nabídnete svému zákazníkovi další produkt, který vhodně doplňuje hlavní nabídku. 

Upozornění

Upsell prodejní formulář je možné využívat pouze pokud máte web propojen s FAPI. Nastavení upsellového prodeje pak probíhá ve fakturační aplikaci. Na upsell stránku se následně vkládá pouze odkaz pro odmítnutí a přijmutí nabídky. Celý proces je podrobně popsán v nápovědě zde.

Jak vytvořit novou upsell stránku

Upsell stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku

V prvním kroku doporučujeme zvolit šablonu Upsell stránka ze sekce Prodejní. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.

V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko Vytvořit stránku.

Co nesmí na upsell stránce chybět

Na upsellové stránce ukažte a vysvětlete výhody, které zákazník přikoupením doplňkového produktu získá navíc k hlavnímu produktu. Upsellová stránka musí obsahovat dvě tlačítka. Prvním tlačítkem má zákazník možnost vaši nabídku odmítnout, druhým tlačítkem ji naopak přijme.

Jak přiřadit upsell stránku do cesty zákazníka

V horní liště klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Cesty zákazníka.

Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit upsell stránku.

Vlevo nahoře klikněte na Upravit.

Najeďte myší na stránku Upsell a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).
V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás