Cesta zákazníka - jak měřit počet kontaktů v databázi

Aby vaše vyhodnocování úspěšnosti cesty zákazníka bylo co nejpřesnější, umí Mioweb počítat a zobrazovat počet návštěvníků, kteří přišli na vaši vstupní stránku a vyplnili formulář se svým kontaktem. Vše, co k této funkci potřebujete, je mít propojený váš e-mailingový nástroj s Miowebem a na kterékoliv stránce cesty zákazníka vložený element Formulář s formulářem z e-mailingové aplikace.

Podporované e-mailingové nástroje

Tato funkce je podporovaná pouze pro e-mailingové nástroje Smartemailing a MailChimp. O přidání dalších aplikací vás budeme informovat na této stránce.

Jak nastavit měření počtu kontaktů v Cestě zákazníka

  1. Ověřte, zda máte Mioweb propojený s e-mailingovým nástrojem (Propojení se SmartEmailingem - nástrojem na email marketing),
  2. vytvořte ve vašem e-mailingovém nástroji formulář pro sběr kontaktů,
  3. formulář vložte pomocí elementu Formulář na stránku vaší cesty zákazníka.

Tímto je nastavení hotovo. Nyní zkontrolujte proces počítání tak, že se na vaši vstupní stránku podíváte v anonymním okně prohlížeče a vyplníte formulář. Následně byste měli ve statistice vidět započítanou návštěvu na vstupní stránce a kontakt v databázi.

Pozor!

Počítání kontaktů funguje jen tehdy, pokud je formulář vložený pomocí elementu formulář. Pokud formulář na stránku vložíte pomocí HTML kódu, nebude počítání fungovat.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.