Cesta zákazníka - děkovací stránka
Děkovací stránka je jednoduchá stránka, která se zpravidla zobrazuje po vyplnění formuláře nebo provedení objednávky. Cílem této stránky je poděkovat návštěvníkovi, nebo klientovi, za jeho důvěru a potvrdit, že vyplnění formuláře či odeslání objednávky proběhlo v pořádku.
Na děkovací stránce také můžete návštěvníka informovat o tom, co se bude dít dále, nebo jaké další kroky má učinit (např. podívat se do e-mailové schránky apod.).
Info
Děkovací stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (viz odkaz).
Jak vytvořit novou děkovací stránku
Děkovací stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku.
V prvním kroku doporučujeme využít šablon ze sekce Děkovací. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.
V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko Vytvořit stránku.
Co nesmí na děkovací stránce chybět
Na děkovací stránce poděkujte návštěvníkovi za jeho důvěru ve vás a informujte ho o dalších krocích, které budou v rámci celého prodejního procesu následovat.
Jak přiřadit děkovací stránku do cesty zákazníka
V horní liště klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Cesty zákazníka.
Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit děkovací stránku.
Vlevo nahoře klikněte na Upravit.
Najeďte myší na Děkovací stránka a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).
V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.