Cesta zákazníka - obsahová stránka

Obsahová stránka je stránka, na které předáte návštěvníkovi hodnotné informace, které jste slíbili na vstupní stránce. Současně je cílem začít návštěvníka pomaličku připravovat na návštěvu prodejní stránky. Obsah by tedy měl být opravdu hodnotný a užitečný. 

Info

Obsahová stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové PRODEJNÍ cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (včetně změny její šablony) podle této nápovědy.

Jak vytvořit novou obsahovou stránku

Stránku s obsahem zdarma vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu +Přidat v horní liště editoru a poté vyberte možnost "Stránku"

Zadejte "název stránky" a níže ze šablon stránky vyberte kategorii "Kampaňové", kde jsou pro vás předpřipravené šablony různých typů obsahových stránek. Následně potvrďte tlačítkem "Uložit"

TIP

Pro urychlení a zefektivnění vaší práce doporučujeme využívat předpřipravené šablony stránek. Pokud však máte vlastní vzhled, není nutné použít připravenou šablonu kampaňové (obsahové) stránky, ale můžete využít kterékoliv jiné šablony, nebo zvolit volbu Základní > Prázdná stránka a celý vzhled vytvořit zcela vlastní. 

Co nesmí na obsahové stránce chybět

Na obsahové stránce předáváte návštěvníkovi slíbený hodnotný obsah a zároveň mu ukazujete, že jste mistrem svého oboru. Doporučujeme obsahové stránce věnovat pozornost a vyladit ji tak, aby vás reprezentovala a návštěvníka nadchla. Pomoci v tom vám mohou vaše osobní videa, obrázky, další materiály ke stažení a vzdělávání návštěvníka. Co ale v žádném případě nesmí chybět, je obsah (e-book, video,..), který byl přislíben na vstupní stránce.

Jak přiřadit obsahovou stránku do cesty zákazníka

  1. V horní liště klikněte na ozubené kolečko "Nastavení"
  2. v levém sloupečku klikněte na "Cesty zákazníka",
  3. vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit vstupní stránku,
  4. vlevo nahoře klikněte na "Upravit",
  5. najeďte myší na "Obsahová stránka" a klikněte na ozubené kolečko,
  6. v pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem "HOTOVO".

A/B testování úspěšnosti obsahových stránek

A/B testování slouží k optimalizaci a vylepšování prodejního procesu celé cesty zákazníka. Jinými slovy, díky testování můžete zjistit, zda návštěvníci webu lépe reagují např. na zelenou nebo modrou barvu, na jeden nebo druhý obrázek apod. Podrobné informace o A/B testování, jeho nastavení a vyhodnocování naleznete na této stránce - Cesta zákazníka - A/B testování.

POZNÁMKA

A/B testování je pokročilá funkce a proto nedoporučujeme se jí zabývat v samotných začátcích tvorby cesty zákazníka.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.