Cesta zákazníka - prodejní stránka

Prodejní stránka má za cíl v cestě zákazníka nabídnout návštěvníkovi vašeho webu váš konkrétní produkt, kurz, vzdělávání, video, seminář, atd. Zkrátka vyvolat v zákazníkovi potřebu a touhu u vás utratit peníze za něco, co mu vyřeší jeho problém, nebo zlepší jeho život.

Info

Prodejní stránka se na vašem webu vytvoří automaticky při vytváření nové produktové cesty zákazníka. Tuto stránku naleznete v přehledu stránek webu v sekci Cesty zákazníka. Stránka je již přiřazena do správné cesty zákazníka a můžete ji libovolně upravit (viz odkaz).

Jak vytvořit novou prodejní stránku

Prodejní stránku vytvoříte jako běžnou stránku webu přes volbu Přidat > Stránku

V prvním kroku doporučujeme využít šablon ze sekce Prodejní. Pokud si stránku chcete vytvořit celou podle sebe, zvolte sekci Obsahové a zde "šablonu" nazvanou Prázdná stránka.

V druhém kroku si zvolte název stránky a nadřazenou stránku (je-li to potřeba).
Následně klikněte na tlačítko Vytvořit stránku.

Co nesmí na prodejní stránce chybět

Na prodejní stránce potřebujete prezentovat svůj produkt nebo službu tak, aby si ji návštěvník chtěl od vás zakoupit. Na prodejní stránce tedy maximálně prezentujte to, co prodáváte, doplňte obrázky a pokud je to možné a máte k dispozici, tak i reference klientů, kteří od vás již daný produkt nebo službu zakoupili. Nezapomeňte na jasnou výzvu k akci, tedy k provedení nákupu a tlačítko KOUPIT, případně, pokud je to ve vašem konceptu vhodné, můžete vložit přímo objednávkový formulář.

Jak přiřadit prodejní stránku do cesty zákazníka

V horní liště klikněte na ozubené kolečko Nastavení > Cesty zákazníka.

Vyberte cestu zákazníka (kliknutím na její název), ke které si přejete přiřadit prodejní stránku.

Vlevo nahoře klikněte na Upravit.

Najeďte myší na Prodejní stránka a klikněte na Nastavení (ozubené kolečko).
V pravém sloupci vyberte stránku z roletky a potvrďte dole tlačítkem Hotovo.

A/B testování úspěšnosti prodejních stránek

A/B testování slouží k optimalizaci a vylepšování prodejního procesu celé cesty zákazníka. Jinými slovy, díky testování můžete zjistit, zda návštěvníci webu lépe reagují např. na zelenou nebo modrou barvu, na jeden nebo druhý obrázek apod. Podrobné informace o A/B testování, jeho nastavení a vyhodnocování naleznete na této stránce - Cesta zákazníka - A/B testování.

Poznámka

A/B testování je pokročilá funkce a proto nedoporučujeme se jí zabývat v samotných začátcích tvorby cesty zákazníka.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás