Jak ověřit správné nastavení členské sekce

Než spustíte prodej členské sekce, doporučujeme si projít veškerá nastavení, abyste se ujistili, že je vše nastaveno správně. V tomto článku vás provedeme místy, kde je možné něco opomenout. Následně bude potřeba vše otestovat na jiný e-mail, než který používáte pro správu Miowebu.

Nastavení členské sekce

Přihlašovací stránka

Otevřete si přihlašovací stránku vaší členské sekce a zkontrolujte, zda je přihlašovací formulář propojený se správnou členskou sekcí. Nejčastější chybou je, že je zde nastavena nesprávná členská sekce a zákazníci se následně nejsou schopní přihlásit.

Dále přejděte do  Nastavení > Členské sekce.

Nyní v přehledu  klikněte na členskou sekci, u které chcete přihlašovací stránku zkontrolovat.

Zkontrolujte, zda je zde vybrána správná přihlašovací stránka.

pozor

Přihlašovací stránka musí být veřejně dostupná. Stránka tedy nesmí být zpřístupněna v levém menu STRÁNKA > Členská stránka pouze registrovaným uživatelům.

Nástěnka

V Mioweb editoru si otevřete nástěnku členské sekce a v levém menu zvolte Stránka > Členská stránka.

Zde zkontrolujte, zda je nástěnka přiřazena do správné členské sekce. Nástěnka by neměla být přiřazena do žádné členské úrovně a měla by být vždy k dispozici všem zákazníkům, kteří mají do dané členské sekce přístup.

Dále přejděte do  Nastavení > Členské sekce.

Nyní v přehledu  klikněte na členskou sekci, u které chcete nástěnku zkontrolovat.

Zkontrolujte, zda je zde vybrána správná nástěnka.

Stránky členské sekce

Na závěr bodu číslo 1 projděte každou stránku v členské sekci a zkontrolujte přes Stránka > Členská stránka, zda je přiřazena do správné členské sekce a úrovně (pokud máte úrovně vytvořené).

Nastavení v rámci prodeje

K fakturaci využívám Mioweb

1) Prodávám přes prodejní formulář

U prodejního formuláře / produktů je potřeba zkontrolovat, zda jsou správně nastaveny akce pro vytvoření přístupu do členské sekce po zakoupení. Možnosti nastavení jsou následující:

  • Nastavení skrze typ produktu
    • Zde je zkontrolujte, zda máte v editaci produktu vybrán správný typ produktu (členská sekce) a správné parametry v rámci členství, které se bude po zakoupení tohoto produktu vytvářet.
  • Nastavení skrze automatizace u produktu
    • Zde zkontrolujte, zda máte v editaci produktu v záložce Automatizace přidanou akci, která po zaplacení položky vytvoří členství v dané členské sekci s vybranými parametry, případně další akce, pokud jste nastavili.
  • Nastavení skrze automatizace u prodejního formuláře (nedoporučujeme)
    • Tuto možnost je možné využít, pokud v rámci prodejního formuláře prodáváte přístup pouze do jedné členské sekce / členské úrovně. Je použitelná pouze v případě, že prodejní formulář neobsahuje v rámci upsellu možnost zakoupit přístup do další členské sekce / členské úrovně.
    • Zde zkontrolujte, zda máte v editaci prodejního formuláře v záložce Automatizace přidanou akci, která po zaplacení objednávky vytvoří členství v dané členské sekci s vybranými parametry.

2) Prodávám přes modul prodej (e-shop)

U modulu prodej (e-shop) je potřeba zkontrolovat, zda jsou produkty správně nastaveny pro vytvoření členské sekce po jejich zakoupení. Možnosti nastavení jsou následující:

  • Nastavení skrze typ produktu (viz odkaz)
  • Nastavení skrze automatizace u produktu (viz odkaz)

K fakturaci používám FAPI

1) Prodávám přes prodejní formulář

Zkontrolujte, zda jste do formuláře ve FAPI vložili správný notifikační skript, viz Registrace do členské sekce přes FAPI formulář.

Pokud nemáte vytvořené členské úrovně, pak stačí zkontrolovat notifikační skript, který uvidíte v záložce Notifikace a porovnat ho se skriptem v editaci formuláře ve FAPI v kroku 4 Akce

Pokud máte vytvořené členské sekce a nabízíte možnost dokoupení  úrovně později, je potřeba ověřit, zda jste při vkládání jednotlivých notifikačních skriptů do FAPI ke každé položce vložili správný skript, který se spustí po jejím uhrazení.

2) Prodávám přes modul prodej (e-shop)

Od verze Mioweb 3.1 se nové produkty do FAPI nepropisují a jsou k dispozici pouze v Mioweb editoru

Pokud máte tedy u některých starších produktů nastaveny notifikační skripty přímo v nastavení e-shopového formuláře ve FAPI, je potřeba zkontrolovat jejich správnost. Zde tedy postupujte stejně, jako v návodu Prodej přes prodejní formulář (viz odkaz).

U produktů, které jsou k dispozici pouze v Miowebu, zkontrolujte, zda jsou správně nastaveny pro vytvoření členské sekce po jejich zakoupení. Možnosti nastavení jsou následující:

  • Nastavení skrze typ produktu (viz odkaz)
  • Nastavení skrze automatizace u produktu (viz odkaz)
Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás