Nastavení členské sekce

V nastavení můžete upravovat chování členské sekce, název členské sekce a její členy.
Do editace členské sekce se dostanete skrze Nastavení > Členské sekce.

Nyní v přehledu klikněte na členskou sekci, kterou chcete editovat.

tip

Pokud v přehledu nevidíte všechny členské sekce, klikněte v levém menu na tlačítko Členské sekce. Zde naleznete seznam všech členských sekcí, která máte na webu vytvořené.

Nyní vidíte v horní části obrazovky možnosti Nastavení a Vzhled. Nastavením se budeme zabývat v této nápovědě. Pokud by Vás zajímaly informace ohledně nastavení vzhledu, naleznete je v nápovědě zde.

Členská sekce

Stránky členské sekce

V základním nastavení musíme členské sekci přiřadit název a stránky jako je nástěnka (hlavní strana členské sekce), přihlašovací stránka (stránka pro přihlášení uživatelů) a stránka pro členy bez přístupu

POZOR

Vytvoření nástěnky je povinné. Než budete pokračovat v nastavení samotné členské sekce, vytvořte proto stránku pro nástěnku a rovnou také stránku pro přihlášení. Poté je zde budete moci přiřadit a nastavení členské sekce uložit.

Návod na vytvoření nástěnky najdete zde. Návod na vytvoření přihlašovací stránky najdete zde.

Omezené členství

Box s omezeným členstvím slouží pro takzvané předplatné. Pokud chcete, aby přístup byl časově omezen, zde můžeme nastavit stránky, které se mají zobrazit pro prodloužení členství a také v případě, že dojde k vypršení členství a uživatel tak ztratí přístup do členské sekce.

Evergreen

Volbu Skrýt nezveřejněné stránky zaklikněte pouze v případě, že se zákazníkům mají zobrazovat vždy pouze pro ně dostupné stránky. Více informací o evergreen členských sekcích naleznete zde.

Členské úrovně

Nápovědu k nastavení členských úrovní naleznete v tomto odkazu.

E-maily

V této záložce můžete editovat e-maily, které se využívají při určených situacích v rámci členské sekce. Jedná se o e-mail při přidání do členské sekce, e-mail po přidání do členské úrovně a e-mail pro prodloužení členství.

V e-mailech lze vždy editovat předmět a obsah e-mailu. V obsahu e-mailu je potřeba dát pozor, abyste zachovali tzv. proměnné, které jsou označené z obou stran znakem procent %%. Tyto proměnné musí být součástí e-mailu a po odeslání e-mailu zákazníkovi jsou nahrazeny přístupovými údaji.

Pop-upy (vyskakovací okna)

V nastavení členské sekce najdete také pop-upy. Ty mají naprosto stejný charakter jako ve zbytku webu, rozdíl je pouze v tom, že se budou zobrazovat v dané členské sekci. 

Jak pop-upy nastavit si můžeme přečíst v tomto návodu.

Notifikace

Notifikace jsou speciální URL adresy s atributy, které se aktivují v případě nějaké akce pro automatizování celého procesu. Například pokud klient zaplatí, může být další akcí vyvolání této notifikace, aby se klientovi na základě platby vytvořil přístup. 

V takovém případě stačí zkopírovat URL v šedivém boxu a vložit do vaší fakturační aplikace. K této notifikaci také můžete připojovat další atributy, které nastaví uživateli například členskou úroveň nebo počet dní pro platnost přístupu. Atributy se přidají na konec notifikační URL ve formátu &atribut=hodnota. Více informací naleznete v tomto návodu.

Níže můžete ještě aktivovat zasílání upozornění, pokud nějaká notifikace neproběhne, případně sledovat notifikace, které již proběhly.

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás