Nastavení členské sekce 3.0

V nastavení můžete upravovat chování členské sekce a název členské sekce. Do editace členské sekce se dostanete kliknutím na ikonku "Nastavení" v horním administračním panelu a dále na "Členské sekce" ve levém administračním panelu.

Pokračujte kliknutím na položku "Nastavení".

Po otevření editace členských sekcí uvidíte 6 záložek pro nastavení: NASTAVENÍ, Základní nastavení, Členské úrovněE-maily, POP-UPY, NOTIFIKACE.

Základní nastavení

1. Stránky členské sekce

V základním nastavení musíme členské sekci přiřadit stránky jako je nástěnka (hlavní strana členské sekce) a přihlašovací stránka (stránka pro přihlášení uživatelů). V tuto chvíli, ale stránky nemáme vytvořeném proto necháme pole prozatím prázdná.

TIP: Stránky je potřeba nejdříve vytvořit a až poté je zařadit do výběru.

2. Evegreen

volbu "Skrýt nezveřejněné stránky" zaklikneme v případě, že se klientům mají zobrazovat vždy pouze pro ně dostupné stránky - více zde

3. Omezené členství

Box s omezeným členstvím slouží pro takzvané předplatné. Pokud chceme, aby přístup byl časově omezen, zde můžeme nastavit stránky, které se mají zobrazit pro prodloužení členství a také v případě, že dojde k vypršení členství a uživatel tak ztratí přístup do členské sekce.

4. Smazat členskou sekci

Poslední možností je smazání členské sekce.

Členské úrovně

Nastavení členských úrovní naleznete zde

E-maily

V záložce e-maily nalezneme tři boxy. Každý box představuje editaci pro konkretní e-maily, který se odešle na základě nějaké akce a to může být například E-mail po registraci nebo přidání do členské sekce, e-mail po přidání do členské úrovně a e-mail po prodloužení členství.

V e-mailech lze vždy editovat předmět a obsah e-mail. V obsahu e-mail si musíme dát pozor, abychom zachovali tzv. proměnné, které jsou označení z obou stran znakem procent %%. Tyto proměnné musí být součástí e-mailu a po odeslání uživateli jsou nahrazeny přístupovými údaji.

Pop-upy

V nastavení členské sekce najdeme také pop-upy. Ty mají naprosto stejný charakter jako ve zbytku webu, rozdíl je pouze v tom, že se budou zobrazovat v dané členské sekci. Jak pop-upy nastavit se můžeme přečíst v tomto návodu.

Notifikace

Notfikace jsou speciální URL adresy s atributy, které se aktivují v případě nějaké akce pro automatizování celého procesu. Například pokud klient zaplatí, může být další akcí vyvolání této notifikace, aby se klientovi na základě platby vytvořil přístup. 

V takovém případě stačí zkopírovat URL v šedivém boxu a vložit do vaší fakturační aplikace. K této notifikaci také můžete připojovat další atributy, které nastaví uživateli například členskou úroveň nebo počet dní pro platnost přístupu. Atributy se přidají na konec notifikační url ve formátu &atribut=hodnota

Níže můžete ještě aktivovat zasílání upozornění, pokud nějaká notifikace neproběhne, případně sledovat, notifikace, které již proběhly.