Co umí prodejní modul Mioweb
Jednou z nejčastějších otázek nových i stávajících uživatelů je "Potřebuji externí fakturační systém (např. FAPI / SimpleShop) když používám Mioweb 3.1?".
Na tuto otázku nelze jednoznačně z naší strany odpovědět. Záleží především na vás a vašich potřebách. Mioweb si neklade za cíl být fakturační aplikací, ale prodejní aplikací. To znamená, že některé funkce, na které jste zvyklí z různých fakturačních systémů, v Miowebu zkrátka nenajdete. Typicky jde například o funkci ručního vystavení faktury danému klientovi, zpětné úpravy faktury apod.
Mioweb tedy obsahuje pouze funkce, které jsou nezbytné pro realizaci samotného prodeje a jeho maximální automatizaci. S velkou pravděpodobností však nikdy nebude plnohodnotnou náhradou za fakturační systém.
Co Mioweb 3.1 umí bez externího fakturačního systému
(aktualizováno pro verzi Mioweb 3.1.23.11 ke dni 13. 9. 2024)
- Prodej služeb, fyzických a elektronických produktů e-shopovým způsobem.
- Prodej služeb, fyzických a elektronických produktů pomocí vlastních prodejních formulářů.
- Upsell a mini upsell (bump) v prodejním formuláři.
- Automatické vytvoření členství do členské sekce po úhradě objednávky.
- Automatické odeslání elektronického produktu (např. e-book, checklist) po úhradě objednávky.
- Platbu převodem na účet s automatickým označením objednávky jako uhrazené po přijetí platby na účet u Fio banky (Při platbě provedené převodem na účet u jiných bank je potřeba objednávku v Miowebu označit jako uhrazenou ručně v administraci Prodeje).
- Platbu přes platební brány GoPay, Stripe, The Pay, Comgate - objednávka je automaticky označena jako uhrazená s proběhnou všechny související automatické procesy.
- Slevové kódy
- Odeslání e-mailů o stavu objednávky (přijetí, uhrazení, zpracování...).
- Odesílání vlastních e-mailů navázaných na konkrétní produkt.
- Vyhledávání a filtrování objednávek podle stavu, čísla, zákazníka.
- Základní statistiky prodejů.
- Export objednávek do univerzálního XML, CSV, ekonomického systému Pohoda / Money S3
- Export PDF faktur objednávek
- Napojení na srovnávače cen - Google, Heureka, Zbozi.cz.
- Napojení na Zásilkovnu.
- Ukládání kontaktů do seznamu kontaktů v aplikacích, které lze standardně k Miowebu připojit (Smartemailing, Ecomail, Mailchimp, aWeber, GetResponse, Mailerlite).
- Napojení na GA4, GTM a Sklik.
- Sledování skladu (kolik zboží je dostupné k zakoupení).
- Cena dopravy podle hmotnosti objednávky.
- Doprava zdarma od určité výše objednávky.
- Štítky produktů.
- Kategorie produktů.
- Omezený čas prodeje konkrétních produktů.
Co Mioweb 3.1 (zatím) neumí
- Opakované platby (např. měsíční, čtvrtletní, roční..).
- Možnost ručně vystavovat a upravovat faktury.
- Přehled a správa uživatelů + jejich objednávek.
- Registraci zákazníků do e-shopu.
- Cenové hladiny pro různé skupiny uživatelů.
Je v plánu funkce vylepšit a přidat nové?
Ano, vylepšení a přidání nových funkcí máme již zařazené v plánu vývoje a postupně je budeme přidávat. Další aktualizace tak přinesou další nové možnosti. Seznam nových funkcí vždy uvádíme na stránce mioweb.cz/aktualizace.
Pokud ale potřebujete už nyní pro svůj projekt funkce, které Mioweb ještě neumí, pak je potřeba použít některý z externích fakturačních nástrojů.
Info:
Návody na práci s prodejním modulem najdete v přehledu na této stránce.
Chybí vám nějaká funkce?
Napište nám o ni na podpora@mioweb.cz