Co umí prodejní modul Mioweb

Jednou z nejčastějších otázek nových i stávajících uživatelů je "Potřebuji externí fakturační systém (např. FAPI / SimpleShop) když používám Mioweb 3.1?".

Na tuto otázku nelze jednoznačně z naší strany odpovědět. Záleží především na vás a vašich potřebách. Mioweb si neklade za cíl být fakturační aplikací, ale prodejní aplikací. To znamená, že některé funkce, na které jste zvyklí z různých fakturačních systémů, v Miowebu zkrátka nenajdete. Typicky jde například o funkci ručního vystavení faktury danému klientovi, zpětné úpravy faktury apod. 

Mioweb tedy obsahuje pouze funkce, které jsou nezbytné pro realizaci samotného prodeje a jeho maximální automatizaci. S velkou pravděpodobností však nikdy nebude plnohodnotnou náhradou za fakturační systém. 

Co Mioweb 3.1 umí bez externího fakturačního systému

(aktualizováno pro verzi Mioweb 3.1.23.11 ke dni 13. 9. 2024)

  • Prodej služeb, fyzických a elektronických produktů e-shopovým způsobem.
  • Prodej služeb, fyzických a elektronických produktů pomocí vlastních prodejních formulářů.
  • Upsell a mini upsell (bump) v prodejním formuláři.
  • Automatické vytvoření členství do členské sekce po úhradě objednávky.
  • Automatické odeslání elektronického produktu (např. e-book, checklist) po úhradě objednávky.
  • Platbu převodem na účet s automatickým označením objednávky jako uhrazené po přijetí platby na účet u Fio banky (Při platbě provedené převodem na účet u jiných bank je potřeba objednávku v Miowebu označit jako uhrazenou ručně v administraci Prodeje).
  • Platbu přes platební brány GoPay, Stripe, The Pay, Comgate - objednávka je automaticky označena jako uhrazená s proběhnou všechny související automatické procesy.
  • Slevové kódy
  • Odeslání e-mailů o stavu objednávky (přijetí, uhrazení, zpracování...).
  • Odesílání vlastních e-mailů navázaných na konkrétní produkt.
  • Vyhledávání a filtrování objednávek podle stavu, čísla, zákazníka.
  • Základní statistiky prodejů.
  • Export objednávek do univerzálního XML, CSV, ekonomického systému Pohoda / Money S3
  • Export PDF faktur objednávek
  • Napojení na srovnávače cen - Google, Heureka, Zbozi.cz.
  • Napojení na Zásilkovnu.
  • Ukládání kontaktů do seznamu kontaktů v aplikacích, které lze standardně k Miowebu připojit (Smartemailing, Ecomail, Mailchimp, aWeber, GetResponse, Mailerlite).
  • Napojení na GA4, GTM a Sklik.
  • Sledování skladu (kolik zboží je dostupné k zakoupení).
  • Cena dopravy podle hmotnosti objednávky.
  • Doprava zdarma od určité výše objednávky.
  • Štítky produktů.
  • Kategorie produktů.
  • Omezený čas prodeje konkrétních produktů.

Co Mioweb 3.1 (zatím) neumí

  • Opakované platby (např. měsíční, čtvrtletní, roční..).
  • Možnost ručně vystavovat a upravovat faktury.
  • Přehled a správa uživatelů + jejich objednávek.
  • Registraci zákazníků do e-shopu.
  • Cenové hladiny pro různé skupiny uživatelů.

Je v plánu funkce vylepšit a přidat nové?

Ano, vylepšení a přidání nových funkcí máme již zařazené v plánu vývoje a postupně je budeme přidávat. Další aktualizace tak přinesou další nové možnosti. Seznam nových funkcí vždy uvádíme na stránce mioweb.cz/aktualizace.

Pokud ale potřebujete už nyní pro svůj projekt funkce, které Mioweb ještě neumí, pak je potřeba použít některý z externích fakturačních nástrojů. 

Info:

Návody na práci s prodejním modulem najdete v přehledu na této stránce.

Chybí vám nějaká funkce?

Napište nám o ni na podpora@mioweb.cz

Pomohla vám tato nápověda? Děkujeme za vaše hodnocení :-) Ouuu, stala se nějaká chyba při odesílání hodnocení. Zkuste nás prosím ohodnotit později.

Potřebujete pomoct? Kontaktujte nás Kontaktujte nás